|
|
|
|
Telefony komórkowe
Forum poświęcone telefonom komórkowym |
|
|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
matildae
Gość
|
Wysłany:
Śro 14:39, 20 Mar 2013 |
|
Na wstępie witam wszystkich i z góry przepraszam, jeśli będę pisała jakieś brednie, ale generalnie się nie znam i dlatego tu zawitałam.
Chciałaby prosić o radę w następującym problemie. Kupiłam kilka dni temu telefon Samsung Pixon12 M8910. Telefon jest używany, miał zainstalowany brandowy soft Ery, był bez simlocka. Niestety okazuje się, ze z telefonem nie jest wszystko w porządku.
Problem polega na tym, że telefon co jakiś czas - w różnych sytuacjach: w spoczynku, w trakcie rozmowy, pisania, używania aplikacji, po podłączeniu do kompa i innych - restartuje się (bez żądania PINu). Czasem raz, czasem kilka razy pod rząd.
Niestety na temat tego modelu nie ma zbyt wielu informacji w necie, widocznie nie był zbyt popularny. Wybrałam go ze względu na aparat.
Pierwsze, czego postanowiłam spróbować, to wymienić kartę SIM u operatora, bo doczytałam się, że uszkodzona karta może powodować takie efekty. Nic to jednak nie dało.
Następnie postanowiliśmy spróbować przełączyć w telefonie soft Ery na ten producenta, który był w telefonie (nie pamiętam już teraz, jaka wersja to była). Mam SIM Orange, myślałam, że może tu się coś "gryzie", ale wyłączenie Ery też nic nie dało.
Zatem przeszliśmy do bardziej radykalnych metod - hard reset i flashowanie. Najpierw wersją M8910XEIK2. Flashowanie było robione zgodnie z instrukcją, która krąży w necie. Nie udało się za pierwszym razem, wyskoczył trójkąt z wykrzyknikiem, więc zgodnie z instrukcją flashowałam jeszcze raz, z odznaczonym w multiloaderze master romem. Udało się, ale... problem restartowania powrócił... :/
Wczoraj resetowałam i flashowałam go jeszcze raz, ściągnęłam wersję firmware'u M8910XWIK3, najpóźniejszą jaką znalazłam, z 2011r. Flashowanie bez problemu, wszystko poszło dobrze za pierwszym razem. Generalnie na razie jest lepiej, ale problem nie zniknął całkowicie. Rzadko, ale telefon kilka razy się zrestartował, w tym raz w trakcie rozmowy. Nie wiem, czego jeszcze można spróbować, w czym może tkwić przyczyna? Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Przepraszam za przydługi wywód, ale chciałam dokładnie opisać, co już zostało zrobione.
Pozdrawiam wszystkich i proszę o pomoc. |
|
|
|
|
SadmarGSM_pl
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:28, 09 Kwi 2013 |
|
Moim zdaniem to nic innego jak wspomniany soft i jego wersja,może jest wadliwa i telefon wymaga całkowitej reaktywacji,wgrania innej,często nowszej wersji. To jedyne co w tym momencie przychodzi mi do głowy. Jak teraz przedstawia się sytuacja? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|