Forum Telefony komórkowe Strona Główna FAQ Użytkownicy Szukaj Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj Rejestracja
Telefony komórkowe
Forum poświęcone telefonom komórkowym
 Samsung - gwarancja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
08emik12




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Czw 21:33, 03 Kwi 2014 Powrót do góry

Witam. Mam taki problem, kupiłam w tym roku w lutym nowy telefonu Samsung Galaxy Pocket Neo. .Kupiłam go w Poznaniu w centrum handlowym. Ja mieszkam w lubuskim więć mam daleko do Poznania i nie wiem gdzie go teraz mam oddac na gwarancje? A zepsół mi się dotyk. Mam go odesłać do tej firmy w poznaniu czy do firmy samsunga? Gwarancja jest producenta. Co mam robisz???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
08emik12




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Czw 23:56, 03 Kwi 2014 Powrót do góry

Witam. Myślałam na tym i chyba na własny koszt wymieníe w jakimś komisie. I jakbym tak zrobiła to nie strace gwarancji?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MixStock_pl




Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Śro 16:35, 30 Kwi 2014 Powrót do góry

Zależy co się dokładnie stało oraz co chcesz wymieniać. Najlepiej moim zdaniem bezie udać się do punktu,sklepu w którym kupowałaś telefon i tam zapytać o szczegóły związane z gwarancją. Jeżeli jest ona tylko producenta,to odsyłasz bezpośrednio do niego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
telefonik




Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Śro 15:29, 14 Maj 2014 Powrót do góry

Zepsuty telefon możesz śmiało zanieść do autoryzowanego serwisu Samsung gdziekolwiek jesteś, listę serwisów znajdziesz na stronie Samsunga.
Najpierw oddaj go na gwarancji, jeśli nie uznają to wtedy na własny już koszt baw się w naprawę bo w przeciwnym razie utracisz prawo do gwarancji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nigdziebadz




Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Czw 20:20, 22 Maj 2014 Powrót do góry

Jest dokładnie tak jak mówi Telefonik - samsunga będziesz mógł oddać w jakimkolwiek serwisie Samsungów, niekoniecznie musi to być tam gdzie był kupiony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sylwiaowal




Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Śro 13:23, 21 Sty 2015 Powrót do góry

Tak to prawda mój samsung kiedy sie popsuł a kupiony był przez internet odniosłam go do autoryzowanego serwisu samsunga, z dowodem zakupu i po sparwie, naprawili


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wasserman_pl




Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Śro 13:47, 21 Sty 2015 Powrót do góry

Oczywiście że jest to prawda,nie musisz zanosić telefonu do punktu w którym był kupiony,oczywiście możesz odesłać go na gwarancję producenta fabryczną,ale z doświadczenia wiem że potem jest bardzo długi czas oczekiwania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dryfo




Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Pią 13:31, 13 Lut 2015 Powrót do góry

Trzeba go odesłać, albo po prostu zanieść do punktu, gdzie kupiłeś, ale nie bój się tylko idź, bo gwarancji nie stracisz, a szkoda by było płacić za to uszkodzenie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wasserman_pl




Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 241 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Czw 8:52, 09 Kwi 2015 Powrót do góry

Minęło już trochę czasu więc jeżeli wątek jest w dalszym ciągu aktualny to daj znać czy ostatecznie udało się naprawić oraz ile Cię to wyniosło,czekamy na szczegóły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wesner




Dołączył: 25 Gru 2015
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
PostWysłany: Pią 23:37, 25 Gru 2015 Powrót do góry

też jestem ciekawy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rawiol




Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Sob 1:04, 19 Mar 2016 Powrót do góry

też jestem ciekaw jak to sie skończyło bo mi ostatnio nie uznali gwarancji ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Allana66




Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Pon 21:57, 21 Mar 2016 Powrót do góry

Mi nie uznali jeszcze nigdy niestety, ale to pewnie przez plusa bo to z nimi miałam umowę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
EXCmobile_eu




Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Czw 9:03, 24 Mar 2016 Powrót do góry

W takim razie najpierw warto udać się do operatora,który odsyła urządzenie do serwisu zamiast bawić się w to samemu,co prawda czas oczekiwania jest dłuższy,ale w zamian za to możemy liczyć,że naprawa bezie za darmo w ramach warunków gwarancyjnych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fotosmb




Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Wto 1:26, 29 Mar 2016 Powrót do góry

Operator może tutaj dużo zdziałać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
justys12




Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Śro 1:42, 30 Mar 2016 Powrót do góry

i jak co zrobiłaś dałaś na gwarancję?? czy sama??uznali ci czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)