Autor |
Wiadomość |
08emik12
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:33, 03 Kwi 2014 |
|
Witam. Mam taki problem, kupiłam w tym roku w lutym nowy telefonu Samsung Galaxy Pocket Neo. .Kupiłam go w Poznaniu w centrum handlowym. Ja mieszkam w lubuskim więć mam daleko do Poznania i nie wiem gdzie go teraz mam oddac na gwarancje? A zepsół mi się dotyk. Mam go odesłać do tej firmy w poznaniu czy do firmy samsunga? Gwarancja jest producenta. Co mam robisz??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
08emik12
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:56, 03 Kwi 2014 |
|
Witam. Myślałam na tym i chyba na własny koszt wymieníe w jakimś komisie. I jakbym tak zrobiła to nie strace gwarancji? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MixStock_pl
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:35, 30 Kwi 2014 |
|
Zależy co się dokładnie stało oraz co chcesz wymieniać. Najlepiej moim zdaniem bezie udać się do punktu,sklepu w którym kupowałaś telefon i tam zapytać o szczegóły związane z gwarancją. Jeżeli jest ona tylko producenta,to odsyłasz bezpośrednio do niego. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
telefonik
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:29, 14 Maj 2014 |
|
Zepsuty telefon możesz śmiało zanieść do autoryzowanego serwisu Samsung gdziekolwiek jesteś, listę serwisów znajdziesz na stronie Samsunga.
Najpierw oddaj go na gwarancji, jeśli nie uznają to wtedy na własny już koszt baw się w naprawę bo w przeciwnym razie utracisz prawo do gwarancji. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nigdziebadz
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:20, 22 Maj 2014 |
|
Jest dokładnie tak jak mówi Telefonik - samsunga będziesz mógł oddać w jakimkolwiek serwisie Samsungów, niekoniecznie musi to być tam gdzie był kupiony. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sylwiaowal
Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:23, 21 Sty 2015 |
|
Tak to prawda mój samsung kiedy sie popsuł a kupiony był przez internet odniosłam go do autoryzowanego serwisu samsunga, z dowodem zakupu i po sparwie, naprawili |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wasserman_pl
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:47, 21 Sty 2015 |
|
Oczywiście że jest to prawda,nie musisz zanosić telefonu do punktu w którym był kupiony,oczywiście możesz odesłać go na gwarancję producenta fabryczną,ale z doświadczenia wiem że potem jest bardzo długi czas oczekiwania. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dryfo
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:31, 13 Lut 2015 |
|
Trzeba go odesłać, albo po prostu zanieść do punktu, gdzie kupiłeś, ale nie bój się tylko idź, bo gwarancji nie stracisz, a szkoda by było płacić za to uszkodzenie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wasserman_pl
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:52, 09 Kwi 2015 |
|
Minęło już trochę czasu więc jeżeli wątek jest w dalszym ciągu aktualny to daj znać czy ostatecznie udało się naprawić oraz ile Cię to wyniosło,czekamy na szczegóły. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wesner
Dołączył: 25 Gru 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 23:37, 25 Gru 2015 |
|
też jestem ciekawy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rawiol
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 1:04, 19 Mar 2016 |
|
też jestem ciekaw jak to sie skończyło bo mi ostatnio nie uznali gwarancji ... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Allana66
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:57, 21 Mar 2016 |
|
Mi nie uznali jeszcze nigdy niestety, ale to pewnie przez plusa bo to z nimi miałam umowę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
EXCmobile_eu
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:03, 24 Mar 2016 |
|
W takim razie najpierw warto udać się do operatora,który odsyła urządzenie do serwisu zamiast bawić się w to samemu,co prawda czas oczekiwania jest dłuższy,ale w zamian za to możemy liczyć,że naprawa bezie za darmo w ramach warunków gwarancyjnych. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fotosmb
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 1:26, 29 Mar 2016 |
|
Operator może tutaj dużo zdziałać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
justys12
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 1:42, 30 Mar 2016 |
|
i jak co zrobiłaś dałaś na gwarancję?? czy sama??uznali ci czy nie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|