Autor |
Wiadomość |
rdk
Gość
|
Wysłany:
Wto 20:06, 22 Mar 2016 |
|
Uwaga! Ostrzegam przed kupnem telefonów firmy Samsung! robią je tak, aby po kilku miesiącach użytkowania samoistnie uległy uszkodzeniu i następnie w serwisie orzekają, że sam go sobie zniszczyłeś i musisz zapłacić im za naprawę, gdyż gwarancja tej naprawy nie obejmuje!Jeśli po kilku miesiącach nie chcecie wybulić kilku stów, to przestrzegam przed Samsungami! Użytkowałam telefon Samsung Galaxy A5 (2015r.) przez kilka miesięcy, nigdy mi nie upadł, nie było najmniejszych urazów, rysek, był w idealnym stanie, nie mam dzieci, które by się nim bawiły,a pewnego dnia leżąc sobie na szafce nocnej ekran zaczął się samoistnie rozlewać, więc zaniosłam go do serwisu, a tam bezczelnie powiedziano mi ,że sama go zniszczyłam, że uległ uszkodzeniu mechanicznemu i nie uznano reklamacji. Powiedziano mi , że gwarancja nie obejmuje naprawy i kosztuje ona 400zł! Naprawdę z taką arogancją, jaką wykazuje się s. Samsunga rzadko można się spotkać! Dlatego przestrzegam przed kupnem telefonów tej firmy, jeśli nie chcecie spotkać się z bezczelnością i arogancją serwisu w najlepszym wydaniu! Nie mogę pogodzić się z tym, że zostałam niesprawiedliwie oskarżona o coś czego nie zrobiłam i jeszcze muszę za to zapłacić...Może ktoś z Was był w podobnej sytuacji?Może macie pomysł w jaki sposób jeszcze mogłabym dochodzić swoich praw? |
|
|
|
|
EXCmobile_eu
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:00, 24 Mar 2016 |
|
Witam Wszystkich Użytkowników na forum. Akurat jeżeli chodzi o telefony marki Samsung,to pierwszy raz spotykam się z takim przypadkiem i być może miałaś po prostu wadliwy egzemplarz,to wszystko tłumaczy. Proponuje raz jeszcze udać się do innego serwisu i poprosić o fachową ekspertyzę,bp jak sądzie na urządzeniu nie ma śladów po mechanicznym uszkodzeniu,prawda? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fotosmb
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 1:27, 29 Mar 2016 |
|
Może być naprawdę felerny egzemplarz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
powazniak
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:54, 29 Mar 2016 |
|
Z czyms takim sie nie spotkałem jeszcze, ale generalnie ta firma produkuje telefony, które nie sa w ogole odporne. Również odradzam samsungi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
justys12
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 1:39, 30 Mar 2016 |
|
czemu ja mam samsunga i według jest bardzo dobry:> może masz chiński egzemplarz;> |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darii5
Dołączył: 01 Kwi 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:05, 01 Kwi 2016 |
|
Może faktycznie felerny egzemplarz miałeś |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
xperia126
Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 10:59, 16 Kwi 2016 |
|
Ja takiej usterki nigdy nie miałem. Mój tata ma ten telefon i dobrze się sprawuje. Tylko jak każdy "szajsung" zacina się. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
iandrko
Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:48, 25 Kwi 2016 |
|
Musisz niestety zgłosić telefon. Są czasem felerne egzemplarze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
EXCmobile_eu
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:22, 24 Maj 2016 |
|
Jeżeli telefon jest nowy na gwarancji to czym prędzej po prostu oddaj go do serwisu w celu dokładnego sprawdzenia,to pierwsze co należy zrobić,daj też znać na forum co okazało się przyczyną rozmazanego obrazu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
leyys
Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:28, 15 Cze 2016 |
|
zgłoś do reklamacji |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 22:50, 04 Lip 2016 |
|
rdk napisał: |
Uwaga! Ostrzegam przed kupnem telefonów firmy Samsung! robią je tak, aby po kilku miesiącach użytkowania samoistnie uległy uszkodzeniu i następnie w serwisie orzekają, że sam go sobie zniszczyłeś i musisz zapłacić im za naprawę, gdyż gwarancja tej naprawy nie obejmuje!Jeśli po kilku miesiącach nie chcecie wybulić kilku stów, to przestrzegam przed Samsungami! Użytkowałam telefon Samsung Galaxy A5 (2015r.) przez kilka miesięcy, nigdy mi nie upadł, nie było najmniejszych urazów, rysek, był w idealnym stanie, nie mam dzieci, które by się nim bawiły,a pewnego dnia leżąc sobie na szafce nocnej ekran zaczął się samoistnie rozlewać, więc zaniosłam go do serwisu, a tam bezczelnie powiedziano mi ,że sama go zniszczyłam, że uległ uszkodzeniu mechanicznemu i nie uznano reklamacji. Powiedziano mi , że gwarancja nie obejmuje naprawy i kosztuje ona 400zł! Naprawdę z taką arogancją, jaką wykazuje się s. Samsunga rzadko można się spotkać! Dlatego przestrzegam przed kupnem telefonów tej firmy, jeśli nie chcecie spotkać się z bezczelnością i arogancją serwisu w najlepszym wydaniu! Nie mogę pogodzić się z tym, że zostałam niesprawiedliwie oskarżona o coś czego nie zrobiłam i jeszcze muszę za to zapłacić...Może ktoś z Was był w podobnej sytuacji?Może macie pomysł w jaki sposób jeszcze mogłabym dochodzić swoich praw? |
Mam dokładnie taką samą sytuację z tym samym modelem! Czy mogę dowiedzieć się jak się zakończyła historia? |
|
|
|
|
EXCmobile_eu
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:02, 21 Lip 2016 |
|
Ja też jestem bardzo ciekaw na czym ostatecznie stanęło,szkoda tylko że autor tematu w dalszym ciągu milczy i nie mamy od niego znaku życia. Taka historia mogła być też przypadkiem,przecież nie każdy model samsunga jest zły i wadliwy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
fepko
Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:29, 19 Sie 2016 |
|
Jeżeli telefon jest nowy na gwarancji to czym prędzej po prostu oddaj go do serwisu w celu dokładnego sprawdzenia,to pierwsze co należy zrobić,daj też znać na forum co okazało się przyczyną rozmazanego obrazu. A jeśli bedą widoczne pekniecia i wgniecenia to lipa sam zabulisz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Annelie
Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:36, 20 Sie 2016 |
|
Dokładnie, do serwisu dać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 18:08, 05 Lut 2020 |
|
Samasung galaxy A5 mi spadał tyle razy ze nie da sie zliczyć, z róznych wysokości ale Trzy dni temu kupiłam Samsunga galaxy A40 i nagle dzis rozlał mi sie cały ekran. Pisze teraz ze starego telefonu(właściwe ma dopiero trzy lata) i uwazam że nie żałuje kupna tego telefonu. |
|
|
|
|
|