Autor |
Wiadomość |
Martels.pl
|
Wysłany:
Pon 16:04, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
Dobrze,że ostatecznie tak udało się zakończyć tą przygodę z gwarancją,mam nadzieję że teraz wszystko będzie w porządku. Poza tym nie każdy produkt,telefon tej firmy jest zły i wadliwy. To często kwestia przypadku. |
|
|
awygo
|
Wysłany:
Śro 17:59, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
LG Electronics Polska zrehabilitowało się w 100%. Mówię to z dużym uznaniem. Dotrzymali warunków gwarancji. Dostałem nowy telefon o nie gorszych parametrach niż P970. Czuję się usatysfakcjonowany i mam nadzieję, że nadal pozostanę przy produktach LG. |
|
|
awygo
|
Wysłany:
Wto 16:11, 05 Cze 2012 Temat postu: LG Polska się rehabilituje |
|
LG Polska się rehabilituje. Wczoraj otrzymałem nowy telefon. Uczciwość nakazuje mi poinformować o tym fakcie.
Czy jestem usatysfakcjonowany? Niestety nie, gdyż nowy telefon to L7, który jest znacznie uboższy i mniej wydajny od Blacka. |
|
|
awygo
|
Wysłany:
Wto 16:03, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
Zdrapka napisał: |
Gdybym była pracownikiem to bym wogóle sie tu nie odzywała, poza tym miałabym lepsze argumenty, nie sądzisz?
Co prawda nigdy nie musiałam oddawać nic do naprawy, ale kilka razy korzystałam z pomocy LG, nigdy nie było problemów, dlatego jakoś nie moge w to uwierzyć co piszesz. Tyle, ze ja korzystałam z tego głównego LG w Wawie. |
Nie rozumiem o czym Ty mówisz?! Przecież nie ma żadnego "głównego" w Warszawie, Koleżanko. Jedyny serwis jest w Mławie.
Zdrapka napisał: |
Ja w sumie przede wszystkim nie wysłałabym niczego do naprawy, wolałabym pójść sama zanieść rzecz do naprawy, generalnie małe mam zaufanie jak nie moge kogoś zobaczyc na oczy. |
Jedyna droga oddania sprzętu do autoryzowanego serwisu LG to wysyłka. Kurierem albo poprzez salon operatora.
Nie bardzo zależy mi na tym czy mi wierzysz. Właśnie wczoraj odebrałem nowy L7 i mógłbym pokazać dokument potwierdzający wymianę, ale po prostu nie chce mi się. Szkoda czasu na skanowanie, Ciebie nic nie przekona.
Czy jestem usatysfakcjonowany? Nie, bo P700 w porównaniu z P970 to gówniany, bardzo zubożony telefon. Za kilka dni opiszę go szczegółowo. |
|
|
serix
|
Wysłany:
Wto 14:45, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
awygo napisał: |
Na pewno nie jest tak ładny jak Black. Design jest dla mnie równie ważny jak funkcjonalność. |
tak jak i dla mnie wygląd/design stawiam na równi z funkcjonalnością, a akurat design LG podchodzi mi najbardziej i najlepiej wpada w mój gust. |
|
|
Zdrapka
|
Wysłany:
Wto 14:03, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
Gdybym była pracownikiem to bym wogóle sie tu nie odzywała, poza tym miałabym lepsze argumenty, nie sądzisz?
Co prawda nigdy nie musiałam oddawać nic do naprawy, ale kilka razy korzystałam z pomocy LG, nigdy nie było problemów, dlatego jakoś nie moge w to uwierzyć co piszesz. Tyle, ze ja korzystałam z tego głównego LG w Wawie.
Ja w sumie przede wszystkim nie wysłałabym niczego do naprawy, wolałabym pójść sama zanieść rzecz do naprawy, generalnie małe mam zaufanie jak nie moge kogoś zobaczyc na oczy. |
|
|
awygo
|
Wysłany:
Czw 10:46, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
Zdrapka napisał: |
Mnie to nie przekonuje, bo równie dobrze mogli ci oddać telefon w takim stanie w jakim napisali a zaraz potem ktoś ten telefon zniszczył. |
To znaczy w jakim stanie? Przecież nie zaprzeczyli, że ekran jest krzywy. Twierdzą, że to jest normalne.
Zdrapka napisał: |
W ogóle juz mnie dziwi że ci telefon sie popsuł mi wszystkie LG, które miałam działają bez zarzutu. |
Twój światopogląd opiera się na spiskowej teorii dziejów. Nic na to nie poradzę.
Jeśli chodzi o niezawodność: mnie bez zarzutu działały tylko 2 z czterech urządzeń LG, które mam (3 telefony i zestaw głośnomówiący w aucie). Mimo tego kupiłem następny telefon LG, więc jak widzisz ja naprawdę lubię tę markę. I chyba okazałem tej firmie dużo zaufania.
Zdrapka napisał: |
A jeśli faktycznie jesteś taki poszkodowany to czemu tego nie zgłosisz gdzieś? Nie rozumiem, trzeba było zadzwonić do LG Electronics Polska Sp. i się poskarżyć, że złych pracowników zatrudniają. |
Czy Ty myślisz, że ten post to jedyne działanie jakie podjąłem? Napisałem w sumie 4 reklamacje. Przecież czytałaś odpowiedź LG. W ostatniej reklamacji powołałem się na Kodeks Etyczny LG i poprosiłem o pomoc Rzecznika Konsumentów. Efekt: przed dwoma dniami otrzymałem maila z informacją, że wymienią mi telefon na nowy. To krok w dobrym kierunku, doceniam to. Ale trudno mówić o całkowitej satysfakcji, gdyż proponowany telefon to... L7. Trudno mi ocenić, czy jego możliwości są porównywalne z Blackiem. Na pewno nie jest tak ładny jak Black. Design jest dla mnie równie ważny jak funkcjonalność.
Oj, zdrapka, coś mi się wydaje że Ty jednak znasz sprawę z innego źródła. Czy na pewno nie jesteś pracownikiem LG? No bo któż nie mając racji tak zażarcie broniłby firmy, zarzucając mi oszustwo? |
|
|
serix
|
Wysłany:
Wto 20:12, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
jeśli o mnie chodzi to nie obstaje po żadnej stronie, a jedynie powątpiewam, jak można na własne życzenie psuć sobie opinię, po prostu się temu dziwie daltego z niedowierzaniem czytam to co napisałeś. |
|
|
Zdrapka
|
Wysłany:
Pon 7:21, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
awygo napisał: |
Po co miałbym to robić? I cóż taki żuczek może zrobić wielkiej firmie?
Taka firma może mieć dokładnie w dupie to co pisze jeden klient na forum.
Do sądu? Nie od razu. Jest inny tok postępowania przewidziany prawem.
Zdrapka, serix, a to:
http://imageshack.us/photo/my-images/819/img008ah.jpg/
również Was nie przekonuje? Sam to sobie napisałem? No to chyba naprawdę jesteście pracownikami LG Polska. |
Mnie to nie przekonuje, bo równie dobrze mogli ci oddać telefon w takim stanie w jakim napisali, a zaraz potem ktoś ten telefon zniszczył. W ogóle juz mnie dziwi że ci telefon sie popsuł mi wszystkie LG, które miałam działają bez zarzutu.
A jeśli faktycznie jesteś taki poszkodowany to czemu tego nie zgłosisz gdzieś? Nie rozumiem, trzeba było zadzwonić do LG Electronics Polska Sp. i się poskarżyć, że złych pracowników zatrudniają. |
|
|
jaskół
|
Wysłany:
Wto 12:25, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
Zdrapka napisał: |
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie. |
No to się awygo najeździł po niewinnej, biednej, skrzywdzonej firmie! Niemal ich zniszczył! Jeszcze pewnie będą musieli go do sądu pozwać za zniesławienie. Czy będzie ich na to stać? |
|
|
awygo
|
Wysłany:
Wto 11:21, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
Zdrapka napisał: |
zdjecia nie są żadnym dowodem.
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie. gdyby to było prawdziwe to byłoby o tym głośno bo osoby poszkodowane złożyliby pozew. A to co piszesz, to tylko pisanie. |
serix napisał: |
też jakoś średnio chce mi się wierzyć w to, że tak zareagowało LG i samo sobie by strzeliło w piętę, myślę że nie byłby to rozsądny krok z ich strony, a chyba nie potrzeba im tak negatywnego rozgłosu, więc jakoś trudno w to uwierzyć. |
Po co miałbym to robić? I cóż taki żuczek może zrobić wielkiej firmie?
Taka firma może mieć dokładnie w dupie to co pisze jeden klient na forum.
Do sądu? Nie od razu. Jest inny tok postępowania przewidziany prawem.
Zdrapka, serix, a to:
http://imageshack.us/photo/my-images/819/img008ah.jpg/
również Was nie przekonuje? Sam to sobie napisałem? No to chyba naprawdę jesteście pracownikami LG Polska. |
|
|
serix
|
Wysłany:
Wto 10:00, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
też jakoś średnio chce mi się wierzyć w to, że tak zareagowało LG i samo sobie by strzeliło w piętę, myślę że nie byłby to rozsądny krok z ich strony, a chyba nie potrzeba im tak negatywnego rozgłosu, więc jakoś trudno w to uwierzyć. |
|
|
Zdrapka
|
Wysłany:
Pon 21:20, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
awygo napisał: |
Żart? Nie widziałaś zdjęć? |
zdjecia nie są żadnym dowodem.
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie. gdyby to było prawdziwe to byłoby o tym głośno bo osoby poszkodowane złożyliby pozew. A to co piszesz, to tylko pisanie. |
|
|
awygo
|
Wysłany:
Nie 20:42, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
serix napisał: |
przecież tak naprawdę można zdjęcie każdego innego ekranu wrzucić do neta i oczerniać daną firmę! |
Ale to są zdjęcia P970. I wie to każdy, kto widział ten telefon. |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 15:39, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
Można. Tylko po co? A Ty co, jesteś pracownikiem LG Polska? |
|
|