serwis
|
Wysłany:
Nie 0:49, 24 Maj 2009 Temat postu: serwis |
|
Witam,
postanowiłem opisać moją sytuację z firmą samsung. Cóż sposób traktowania klientów przez tą firmę jest moim zdaniem dość tragiczny. Nie komentuje tutaj telefonów tylko sam serwis i obsługę klienta ( jeżeli można to tak nazwać )
Zaczynając od początku. Oddałem do serwisu mojego Samsung i900 Omnia ponieważ odmówił posłuszeństwa ( błąd device.exe, nie włączający się moduł GSM itp ), tutaj ważna uwaga, iż telefon posiadał folię Invisible Shield która kosztuje około 80-90 zł. Oddałem telefon do serwisu ( punkty Ery gdzie go nabyłem - tutaj mała uwaga, iż na wyświetlaczu pojawiła mi się plama w lewy dolnym rogu ), jednak nie prosiłem o wymianę / naprawę wyświetlacza. Po tygodniu dostałem telefon, wyświetlacz był wymieniony ( koszt 260 zł ) folia była zdjęta w woreczku i niby problemy naprawione.
Błąd był taki, że znajomy go odebrał i zapłacił. ( nie było ciągłości naprawy ) Jednak następnego dnia ( w sumie chwile po uruchomieniu ) pojawił się ten sam problem. Zły oddałem telefon znów do serwisu, zaznaczając, że pragnę dostać rekompensatę za zniszczoną folię. Po przysługującym 2 tygodniowym okresie gwarancji poczekałem parę dni. Następnie napisałem do biura obsługi klijenta firmy samsung i tu zaczęły się problemy. Pytałem ile mogę czekać ponieważ przekroczyli 14 dni.
Odpowiedź: Mamy 14 dni
Grzecznie pytam: to wiem, ale co z faktem, że macie 14 dni ( które już minęły ) i to, że jest druga naprawa ( niestety nie liczy się jako naprawa ciągła bo telefon został odebrany ). Po drugie miałem pytania co z folią i faktem, że telefon musiałem odwieźć do serwisu ( na internecie znalazłem informację że gwarant ( samsung ) powinni mi zwrócić koszta )
Odpowiedź: Proszę o numer IMEI, co do foli nie ich problem
Ja: podałem numer IMEI i zapytałem po co przy wgrywaniu ROMu zdejmowali folię i naprawiali wyświetlacz bez mojej wiedzy:
Odpowiedź ( osoba pisząca to miała problem z językiem polskim - jeżeli wcześniej były to błędy sporadyczne tutaj co 4 słowo było z błędem - szacunek do klienta 0 ) że nie ich problem
zły napisałem do rzecznika praw konsumenta: dowiedziałem się że nie mieli prawa zdejmować foli ani dokonywać naprawy bez mojej wiedzy i obciążać mnie kosztami oraz, że maja tylko 14 dni
Napisałem to samsungowi: odpowiedź: Dziękujemy za współpracę ( znajomi którym pokazałem korespondencję długo się śmiali z tego )
jak widać czytanie ze zrozumieniem i rzetelna odpowiedź jest firmie samsung obca.
Odpuściłem ponieważ dostałem komórkę ( po około 2 miesiącach ). Śmieszne, że problem był z płyta główna, więc wymienili mi ekran za który musiałem zapłacić, po czym dostałem nową komórkę. Za pierwszym nie mogli musieli zarobić. Foli nie odzyskałem.
podsumowując: Firma samsung wie jak oskubać klijenta, szacunek wobec niego jest zerowy, bzdurne, nielogiczne odpowiedzi, nie umiejętność pisanie w języku polskim, po co miałem podać numer IMEI skoro nie napisali co i kiedy otrzymam telefon.
Szczerze chcecie kupcie samsunga, ale naprawcie go w domu. |
|