Autor |
Wiadomość |
Kinirek9
|
Wysłany:
Pią 10:35, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Lepiej nie grzebać samemu bo gwarancji mogą nie uznać.... wtedy dopiero pozostaje naprawa na własną rękę. |
|
|
Szajjsung
|
Wysłany:
Pią 21:52, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
zawsze warto próbowac z gwarancją |
|
|
Kolorowawiosna00
|
Wysłany:
Pią 1:05, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
różnie to bywa z tymi gwarancjami |
|
|
Darii5
|
Wysłany:
Pią 22:05, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Myśle że powinni mu uznać |
|
|
justys12
|
Wysłany:
Śro 1:42, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
i jak co zrobiłaś dałaś na gwarancję?? czy sama??uznali ci czy nie? |
|
|
Fotosmb
|
Wysłany:
Wto 1:26, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
Operator może tutaj dużo zdziałać |
|
|
EXCmobile_eu
|
Wysłany:
Czw 9:03, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
W takim razie najpierw warto udać się do operatora,który odsyła urządzenie do serwisu zamiast bawić się w to samemu,co prawda czas oczekiwania jest dłuższy,ale w zamian za to możemy liczyć,że naprawa bezie za darmo w ramach warunków gwarancyjnych. |
|
|
Allana66
|
Wysłany:
Pon 21:57, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
Mi nie uznali jeszcze nigdy niestety, ale to pewnie przez plusa bo to z nimi miałam umowę |
|
|
rawiol
|
Wysłany:
Sob 1:04, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
też jestem ciekaw jak to sie skończyło bo mi ostatnio nie uznali gwarancji ... |
|
|
wesner
|
Wysłany:
Pią 23:37, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
też jestem ciekawy |
|
|
Wasserman_pl
|
Wysłany:
Czw 8:52, 09 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Minęło już trochę czasu więc jeżeli wątek jest w dalszym ciągu aktualny to daj znać czy ostatecznie udało się naprawić oraz ile Cię to wyniosło,czekamy na szczegóły. |
|
|
Dryfo
|
Wysłany:
Pią 13:31, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
Trzeba go odesłać, albo po prostu zanieść do punktu, gdzie kupiłeś, ale nie bój się tylko idź, bo gwarancji nie stracisz, a szkoda by było płacić za to uszkodzenie |
|
|
Wasserman_pl
|
Wysłany:
Śro 13:47, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
Oczywiście że jest to prawda,nie musisz zanosić telefonu do punktu w którym był kupiony,oczywiście możesz odesłać go na gwarancję producenta fabryczną,ale z doświadczenia wiem że potem jest bardzo długi czas oczekiwania. |
|
|
sylwiaowal
|
Wysłany:
Śro 13:23, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
Tak to prawda mój samsung kiedy sie popsuł a kupiony był przez internet odniosłam go do autoryzowanego serwisu samsunga, z dowodem zakupu i po sparwie, naprawili |
|
|
nigdziebadz
|
Wysłany:
Czw 20:20, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
Jest dokładnie tak jak mówi Telefonik - samsunga będziesz mógł oddać w jakimkolwiek serwisie Samsungów, niekoniecznie musi to być tam gdzie był kupiony. |
|
|