Telefony komórkowe
Forum poświęcone telefonom komórkowym
Napisz odpowiedź
Forum Telefony komórkowe Strona Główna
»
LG
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Martels.pl
Wysłany: Pon 16:04, 20 Sie 2012 Temat postu:
Dobrze,że ostatecznie tak udało się zakończyć tą przygodę z gwarancją,mam nadzieję że teraz wszystko będzie w porządku. Poza tym nie każdy produkt,telefon tej firmy jest zły i wadliwy. To często kwestia przypadku.
awygo
Wysłany: Śro 17:59, 27 Cze 2012 Temat postu:
LG Electronics Polska zrehabilitowało się w 100%
. Mówię to z dużym uznaniem. Dotrzymali warunków gwarancji. Dostałem nowy telefon o nie gorszych parametrach niż P970.
Czuję się usatysfakcjonowany i mam nadzieję, że nadal pozostanę przy produktach LG.
awygo
Wysłany: Wto 16:11, 05 Cze 2012 Temat postu: LG Polska się rehabilituje
LG Polska się rehabilituje. Wczoraj otrzymałem nowy telefon. Uczciwość nakazuje mi poinformować o tym fakcie.
Czy jestem usatysfakcjonowany? Niestety nie, gdyż nowy telefon to L7, który jest znacznie uboższy i mniej wydajny od Blacka.
awygo
Wysłany: Wto 16:03, 05 Cze 2012 Temat postu:
Zdrapka napisał:
Gdybym była pracownikiem to bym wogóle sie tu nie odzywała, poza tym miałabym lepsze argumenty, nie sądzisz?
Co prawda nigdy nie musiałam oddawać nic do naprawy, ale kilka razy korzystałam z pomocy LG, nigdy nie było problemów, dlatego jakoś nie moge w to uwierzyć co piszesz. Tyle, ze ja korzystałam z tego głównego LG w Wawie.
Nie rozumiem o czym Ty mówisz?! Przecież nie ma żadnego "głównego" w Warszawie, Koleżanko. Jedyny serwis jest w Mławie.
Zdrapka napisał:
Ja w sumie przede wszystkim nie wysłałabym niczego do naprawy, wolałabym pójść sama zanieść rzecz do naprawy, generalnie małe mam zaufanie jak nie moge kogoś zobaczyc na oczy.
Jedyna droga oddania sprzętu do autoryzowanego serwisu LG to wysyłka. Kurierem albo poprzez salon operatora.
Nie bardzo zależy mi na tym czy mi wierzysz. Właśnie wczoraj odebrałem nowy L7 i mógłbym pokazać dokument potwierdzający wymianę, ale po prostu nie chce mi się. Szkoda czasu na skanowanie, Ciebie nic nie przekona.
Czy jestem usatysfakcjonowany? Nie, bo P700 w porównaniu z P970 to gówniany, bardzo zubożony telefon. Za kilka dni opiszę go szczegółowo.
serix
Wysłany: Wto 14:45, 05 Cze 2012 Temat postu:
awygo napisał:
Na pewno nie jest tak ładny jak Black. Design jest dla mnie równie ważny jak funkcjonalność.
tak jak i dla mnie wygląd/design stawiam na równi z funkcjonalnością, a akurat design LG podchodzi mi najbardziej i najlepiej wpada w mój gust.
Zdrapka
Wysłany: Wto 14:03, 05 Cze 2012 Temat postu:
Gdybym była pracownikiem to bym wogóle sie tu nie odzywała, poza tym miałabym lepsze argumenty, nie sądzisz?
Co prawda nigdy nie musiałam oddawać nic do naprawy, ale kilka razy korzystałam z pomocy LG, nigdy nie było problemów, dlatego jakoś nie moge w to uwierzyć co piszesz. Tyle, ze ja korzystałam z tego głównego LG w Wawie.
Ja w sumie przede wszystkim nie wysłałabym niczego do naprawy, wolałabym pójść sama zanieść rzecz do naprawy, generalnie małe mam zaufanie jak nie moge kogoś zobaczyc na oczy.
awygo
Wysłany: Czw 10:46, 31 Maj 2012 Temat postu:
Zdrapka napisał:
Mnie to nie przekonuje, bo równie dobrze mogli ci oddać telefon w takim stanie w jakim napisali a zaraz potem ktoś ten telefon zniszczył.
To znaczy w jakim stanie? Przecież nie zaprzeczyli, że ekran jest krzywy. Twierdzą, że to jest normalne.
Zdrapka napisał:
W ogóle juz mnie dziwi że ci telefon sie popsuł mi wszystkie LG, które miałam działają bez zarzutu.
Twój światopogląd opiera się na spiskowej teorii dziejów. Nic na to nie poradzę.
Jeśli chodzi o niezawodność: mnie bez zarzutu działały tylko 2 z czterech urządzeń LG, które mam (3 telefony i zestaw głośnomówiący w aucie). Mimo tego kupiłem następny telefon LG, więc jak widzisz ja naprawdę lubię tę markę. I chyba okazałem tej firmie dużo zaufania.
Zdrapka napisał:
A jeśli faktycznie jesteś taki poszkodowany to czemu tego nie zgłosisz gdzieś? Nie rozumiem, trzeba było zadzwonić do LG Electronics Polska Sp. i się poskarżyć, że złych pracowników zatrudniają.
Czy Ty myślisz, że ten post to jedyne działanie jakie podjąłem? Napisałem w sumie 4 reklamacje. Przecież czytałaś odpowiedź LG. W ostatniej reklamacji powołałem się na Kodeks Etyczny LG i poprosiłem o pomoc Rzecznika Konsumentów. Efekt: przed dwoma dniami otrzymałem maila z informacją, że wymienią mi telefon na nowy. To krok w dobrym kierunku, doceniam to. Ale trudno mówić o całkowitej satysfakcji, gdyż proponowany telefon to... L7. Trudno mi ocenić, czy jego możliwości są porównywalne z Blackiem. Na pewno nie jest tak ładny jak Black. Design jest dla mnie równie ważny jak funkcjonalność.
Oj,
zdrapka
, coś mi się wydaje że Ty jednak znasz sprawę z innego źródła. Czy na pewno nie jesteś pracownikiem LG?
No bo któż nie mając racji tak zażarcie broniłby firmy, zarzucając mi
oszustwo
?
serix
Wysłany: Wto 20:12, 29 Maj 2012 Temat postu:
jeśli o mnie chodzi to nie obstaje po żadnej stronie, a jedynie powątpiewam, jak można na własne życzenie psuć sobie opinię, po prostu się temu dziwie daltego z niedowierzaniem czytam to co napisałeś.
Zdrapka
Wysłany: Pon 7:21, 28 Maj 2012 Temat postu:
awygo napisał:
Po co miałbym to robić? I cóż taki żuczek może zrobić wielkiej firmie?
Taka firma może mieć dokładnie w dupie to co pisze jeden klient na forum.
Do sądu? Nie od razu. Jest inny tok postępowania przewidziany prawem.
Zdrapka
,
serix
, a to:
http://imageshack.us/photo/my-images/819/img008ah.jpg/
również Was nie przekonuje? Sam to sobie napisałem? No to chyba naprawdę jesteście pracownikami LG Polska.
Mnie to nie przekonuje, bo równie dobrze mogli ci oddać telefon w takim stanie w jakim napisali, a zaraz potem ktoś ten telefon zniszczył. W ogóle juz mnie dziwi że ci telefon sie popsuł mi wszystkie LG, które miałam działają bez zarzutu.
A jeśli faktycznie jesteś taki poszkodowany to czemu tego nie zgłosisz gdzieś? Nie rozumiem, trzeba było zadzwonić do LG Electronics Polska Sp. i się poskarżyć, że złych pracowników zatrudniają.
jaskół
Wysłany: Wto 12:25, 22 Maj 2012 Temat postu:
Zdrapka napisał:
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie.
No to się
awygo
najeździł po niewinnej, biednej, skrzywdzonej firmie! Niemal ich zniszczył! Jeszcze pewnie będą musieli go do sądu pozwać za zniesławienie. Czy będzie ich na to stać?
awygo
Wysłany: Wto 11:21, 22 Maj 2012 Temat postu:
Zdrapka napisał:
zdjecia nie są żadnym dowodem.
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie. gdyby to było prawdziwe to byłoby o tym głośno bo osoby poszkodowane złożyliby pozew. A to co piszesz, to tylko pisanie.
serix napisał:
też jakoś średnio chce mi się wierzyć w to, że tak zareagowało LG i samo sobie by strzeliło w piętę, myślę że nie byłby to rozsądny krok z ich strony, a chyba nie potrzeba im tak negatywnego rozgłosu, więc jakoś trudno w to uwierzyć.
Po co miałbym to robić? I cóż taki żuczek może zrobić wielkiej firmie?
Taka firma może mieć dokładnie w dupie to co pisze jeden klient na forum.
Do sądu? Nie od razu. Jest inny tok postępowania przewidziany prawem.
Zdrapka
,
serix
, a to:
http://imageshack.us/photo/my-images/819/img008ah.jpg/
również Was nie przekonuje? Sam to sobie napisałem? No to chyba naprawdę jesteście pracownikami LG Polska.
serix
Wysłany: Wto 10:00, 22 Maj 2012 Temat postu:
też jakoś średnio chce mi się wierzyć w to, że tak zareagowało LG i samo sobie by strzeliło w piętę, myślę że nie byłby to rozsądny krok z ich strony, a chyba nie potrzeba im tak negatywnego rozgłosu, więc jakoś trudno w to uwierzyć.
Zdrapka
Wysłany: Pon 21:20, 21 Maj 2012 Temat postu:
awygo napisał:
Żart? Nie widziałaś zdjęć?
zdjecia nie są żadnym dowodem.
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie. gdyby to było prawdziwe to byłoby o tym głośno bo osoby poszkodowane złożyliby pozew. A to co piszesz, to tylko pisanie.
awygo
Wysłany: Nie 20:42, 13 Maj 2012 Temat postu:
serix napisał:
przecież tak naprawdę można zdjęcie każdego innego ekranu wrzucić do neta i oczerniać daną firmę!
Ale to są zdjęcia P970. I wie to każdy, kto widział ten telefon.
Gość
Wysłany: Sob 15:39, 05 Maj 2012 Temat postu:
Można. Tylko po co? A Ty co, jesteś pracownikiem LG Polska?
Forum Telefony komórkowe Strona Główna
»
LG
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Główna
----------------
Regulamin
Aktualności
Rozmówki
Popozycje
Komórki
----------------
Alcatel
LG
Motorola
Nokia
Samsung
Siemens
Sony-Ericsson
Inne
Operatorzy GSM
----------------
Era
Plus GSM
Idea
Heyah
Sami Swoi
Warsztat
----------------
Firmware
Hardware
Bajery
Stuff
----------------
Dzwonki
Tapety
Gry
Inne
Inne
----------------
Statystyki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group ::
FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin