Telefony komórkowe
Forum poświęcone telefonom komórkowym
Napisz odpowiedź
Forum Telefony komórkowe Strona Główna
»
Era
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mario_bravo
Wysłany: Pią 18:24, 31 Lip 2009 Temat postu: KU PRZESTRODZE-takie rzeczy tylko w EFrze
Jeśli nie przedłużyłeś umowy z Erą, a coś podkusiło Cię, żeby dać im jeszcze jedną szansę to jesteś pogrzebany.
Mam nadzieję, że moja historia ustrzeże innych przed popełnieniem tego błędu.
Wysłałem listem poleconym info, ze nie przedłużam umowy na telefon komórkowy. Dostałem sms info, ze wplynelo moje pismo. 24 czerwca br. moja umowa z Erą wygasłaby.
Jednak złamałem się i podpisałem 4 czerwca aneks przedłużający umowę na rok- no bo wyjeżdzałem za granicę i nie miałem czasu na przenoszenie numeru do innej sieci. I co się okazało: mam nieaktywną kartę SIM. Kiedy 6 czerwca przekraczałem granicę lekko się zaniepokoiłem, bo nie chciał mi się nijak włączyć roaming. Jak wracałem, już w Polsce nadal miałem nieaktywny numer.
W Polsce żona dowiadywała się co się dzieje z moim telefonem- podobno nie była zapłacona jakaś faktura i dlatego nie został uruchomiony roaming. Pomyślałem: pal licho, mam zagraniczny numer, więc ten polski nie jest mi jakoś strasznie potrzebny.
Po półtorej miesiąca przyjechałem do Polski i chciałem sprawę wyjaśnić.
Byłem w salonie w Olsztynie, gdzie podpisałem aneks. Pani w salonie wysłała (chyba)do centrali mój aneks przedłużający umowę. Napisałem dodatkowo wyjaśniające pismo. No bo okazało się, że omyłkowo ktoś jednak wyłączył mój numer telefonu.
Pani z salonu poinformowała mnie, że w najpóźniej następnego dnia powinienem mieć aktywny numer. Minął dzień i nadal nie mogłem zadzwonić z mojego starego numeru telefonu.
Potem kontaktowałem się z BOA: 23.07. br. Otrzymałem informację, że w ciągu 3 godzin powinien być uruchomiony numer, potem po pięciu godzinach dowiedziałem się, że może uda się to załatwić ale w ciągu 5 dni.
I tak mija już 9 dzień, kiedy ERA dzielnie zmaga się z moim problemem.
Widać wracają stare dobre czasy, kiedy to posiadanie telefonu robi się luksusem.
Mariusz N.
Forum Telefony komórkowe Strona Główna
»
Era
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Główna
----------------
Regulamin
Aktualności
Rozmówki
Popozycje
Komórki
----------------
Alcatel
LG
Motorola
Nokia
Samsung
Siemens
Sony-Ericsson
Inne
Operatorzy GSM
----------------
Era
Plus GSM
Idea
Heyah
Sami Swoi
Warsztat
----------------
Firmware
Hardware
Bajery
Stuff
----------------
Dzwonki
Tapety
Gry
Inne
Inne
----------------
Statystyki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group ::
FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin