Autor |
Wiadomość |
667-211-066
Gość
|
Wysłany:
Śro 16:54, 26 Sie 2009 |
|
po raz drugi za doładowanie kwotą 50 pln,nie otrzymałem
doładowania 20%,dzwonię od paru godzin bok ma klientów w dupie i nie odpowiada jestem oburzony!!!! |
|
|
|
|
arkadius999
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów
|
Wysłany:
Pią 22:04, 05 Mar 2010 |
|
u mnie zawsze ok |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kitkaaa
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:40, 17 Paź 2012 |
|
Tak zawsze jest jak chcesz cos pilnie zaatwic to nie mozna sie do nich dodzwonic...skad ja to znam ;o) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sandra92
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:47, 12 Lis 2012 |
|
mam ten sam numer w plusie od 8 lat, i przy przedluzeniu umowy w plusie dowiedzialam sie ze mnie obowiazuja te same warunki jak dla piewrszej lepszej osoby z ulicy... przechodze do play jak tylko skoncze umowe |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Martels.pl
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:26, 15 Lis 2012 |
|
Tak powiedzieli Ci w salonie? To w takim razie dziwne,bo każdemu użytkownikowi proponują jakieś bonusy,chociażby tańsze aparaty telefoniczne. Przy 8 latach lojalności nie jest to uczciwe. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
aldo
Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:17, 27 Lis 2012 |
|
spróbuj dowiedzieć się czegoś telefonicznie lub przez internet, wiem że przy takiej formie załatwiania umowy, przedłużania, itp proponują jakieś bonusowe minuty, lub inne ciekawostki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Patka
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:42, 28 Lis 2012 |
|
Tia, strata czasu. Zatrudniają ludzi bardzo niekompetentnych ale czemuż się dziwić - za minimalną krajową profesorowie na telefonie siedzieć nie będą... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
matikii77
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:22, 12 Gru 2012 |
|
Dlatego ja dawno z Plusa uciekłem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wasserman_pl
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:16, 15 Gru 2012 |
|
Tutaj najlepiej dowiedzieć się wszystkiego dzwoniąc do BOK- niestety w salonie często nie potrafią zupełnie pomóc ani doradzić,nawet z podpisaniem umowy maja problem,ale wynika to z zatrudnienia niewłaściwych osób. Szkoda że wycinają takie numery starym i oddanym klientom. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jolka4346
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:51, 29 Gru 2012 |
|
Mnie ostatnio Pan w salonie ochrzanił za to, że zapomniałam tego ich pluskodu. Ale żeby odzyskać to hasło nie da się nic innego zrobić, jak tylko w salonie. Robią łaskę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Martels.pl
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:46, 12 Lut 2013 |
|
Nikt nie ma prawa Cię "ochrzanić",to dzięki klientom w ogóle istnieją,masz prawo w tej sytuacji składać nawet zażalenie. A oprócz pluskodu istnieją także inny sposoby weryfikacji. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yeti58
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:31, 28 Lis 2013 |
|
Coraz więcej są zatrudniane osoby, które nie nadają się na te stanowiska i przez to zdarzają się takie sytuacje, nie ma co się dziwić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MixStock_pl
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:58, 29 Lis 2013 |
|
W sumie dziwią takie wpisy,ponieważ w dzisiejszych czasach mało który operator moze pozwolić sobie na tego typu zachowanie wobec swoich klientów,ale jak widac Plusowi już na tym nie zależy bo i tak stopniowo zjada go Play,to kwestia czasu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
telefonik
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:48, 08 Sty 2014 |
|
I właśnie przez takie zachowanie klienci odchodzą do konkurencji. W moim przypadku było to samo, wolę być w sieci, która daje mi bardzo dobrą ofertę i obsługę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
telefonik
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:29, 27 Lut 2014 |
|
Racja - pracownicy to podstawa, wiadome, że jak będą niekompetentni to klient odejdzie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|