Autor |
Wiadomość |
awygo
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:44, 16 Kwi 2012 |
|
Produkty LG darzę wyjątkowym sentymentem. Kupowałem je od wielu lat, ale teraz sytuacja się zmieniła. LG nie ma serwisu. W Mławie pracują partacze. Niszczą telefony, nie potrafią niczego naprawić. W moim GT540, w którym nie działał GPS wymieniali kolejno: baterię, wyświetlacz i płytę główną. P970 zniszczyli. Przysłali mi na wymianę telefon z krzywym ekranem. Wszystko to odbywa się pod patronatem LG Electronics Polska Sp. z o.o., która twierdzi: krzywy ekran telefonu LG jest zgodny z normami producenta.
Nie chcesz problemów, to omijaj LG szerokim łukiem.
Przy okazji pozdrawiam Panów: Michaela Ochala, Piotra Stępnia i Mariusza Kluska. Rozumiem, że Panowie nie golicie się? No bo jak tu spojrzeć w krzywe lustro... Zadbam o to, żeby wasza "praca" została odpowiednio oceniona w Korei.
A tak wygląda "nowy" P970:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zdrapka
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:43, 29 Kwi 2012 |
|
Z tym serwisem to chyba jakis zart? Szczerze mówiac wątpie, żeby prawdziwy pracownicy Lg tak traktowali klientów. Ja kilka razy miałam styczność z pracownikami LG, zdarzyło sie, że dzwoniłam do nich, bo np. coś popsułam, jak pierwszy raz użytkowałam smartfona i zawsze pomagali. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
awygo
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:41, 30 Kwi 2012 |
|
Żart? Nie widziałaś zdjęć? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
serix
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 15:28, 02 Maj 2012 |
|
coś mi się nie chce wierzyć że to prawda, przecież tak naprawdę można zdjęcie każdego innego ekranu wrzucić do neta i oczerniać daną firmę! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 15:39, 05 Maj 2012 |
|
Można. Tylko po co? A Ty co, jesteś pracownikiem LG Polska? |
|
|
|
|
awygo
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:42, 13 Maj 2012 |
|
serix napisał: |
przecież tak naprawdę można zdjęcie każdego innego ekranu wrzucić do neta i oczerniać daną firmę! |
Ale to są zdjęcia P970. I wie to każdy, kto widział ten telefon. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zdrapka
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:20, 21 Maj 2012 |
|
awygo napisał: |
Żart? Nie widziałaś zdjęć? |
zdjecia nie są żadnym dowodem.
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie. gdyby to było prawdziwe to byłoby o tym głośno bo osoby poszkodowane złożyliby pozew. A to co piszesz, to tylko pisanie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
serix
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 10:00, 22 Maj 2012 |
|
też jakoś średnio chce mi się wierzyć w to, że tak zareagowało LG i samo sobie by strzeliło w piętę, myślę że nie byłby to rozsądny krok z ich strony, a chyba nie potrzeba im tak negatywnego rozgłosu, więc jakoś trudno w to uwierzyć. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
awygo
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:21, 22 Maj 2012 |
|
Zdrapka napisał: |
zdjecia nie są żadnym dowodem.
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie. gdyby to było prawdziwe to byłoby o tym głośno bo osoby poszkodowane złożyliby pozew. A to co piszesz, to tylko pisanie. |
serix napisał: |
też jakoś średnio chce mi się wierzyć w to, że tak zareagowało LG i samo sobie by strzeliło w piętę, myślę że nie byłby to rozsądny krok z ich strony, a chyba nie potrzeba im tak negatywnego rozgłosu, więc jakoś trudno w to uwierzyć. |
Po co miałbym to robić? I cóż taki żuczek może zrobić wielkiej firmie?
Taka firma może mieć dokładnie w dupie to co pisze jeden klient na forum.
Do sądu? Nie od razu. Jest inny tok postępowania przewidziany prawem.
Zdrapka, serix, a to:
[link widoczny dla zalogowanych]
również Was nie przekonuje? Sam to sobie napisałem? No to chyba naprawdę jesteście pracownikami LG Polska. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez awygo dnia Wto 11:29, 22 Maj 2012, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
jaskół
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:25, 22 Maj 2012 |
|
Zdrapka napisał: |
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie. |
No to się awygo najeździł po niewinnej, biednej, skrzywdzonej firmie! Niemal ich zniszczył! Jeszcze pewnie będą musieli go do sądu pozwać za zniesławienie. Czy będzie ich na to stać? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zdrapka
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 7:21, 28 Maj 2012 |
|
awygo napisał: |
Po co miałbym to robić? I cóż taki żuczek może zrobić wielkiej firmie?
Taka firma może mieć dokładnie w dupie to co pisze jeden klient na forum.
Do sądu? Nie od razu. Jest inny tok postępowania przewidziany prawem.
Zdrapka, serix, a to:
[link widoczny dla zalogowanych]
również Was nie przekonuje? Sam to sobie napisałem? No to chyba naprawdę jesteście pracownikami LG Polska. |
Mnie to nie przekonuje, bo równie dobrze mogli ci oddać telefon w takim stanie w jakim napisali, a zaraz potem ktoś ten telefon zniszczył. W ogóle juz mnie dziwi że ci telefon sie popsuł mi wszystkie LG, które miałam działają bez zarzutu.
A jeśli faktycznie jesteś taki poszkodowany to czemu tego nie zgłosisz gdzieś? Nie rozumiem, trzeba było zadzwonić do LG Electronics Polska Sp. i się poskarżyć, że złych pracowników zatrudniają. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
serix
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 20:12, 29 Maj 2012 |
|
jeśli o mnie chodzi to nie obstaje po żadnej stronie, a jedynie powątpiewam, jak można na własne życzenie psuć sobie opinię, po prostu się temu dziwie daltego z niedowierzaniem czytam to co napisałeś. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
awygo
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:46, 31 Maj 2012 |
|
Zdrapka napisał: |
Mnie to nie przekonuje, bo równie dobrze mogli ci oddać telefon w takim stanie w jakim napisali a zaraz potem ktoś ten telefon zniszczył. |
To znaczy w jakim stanie? Przecież nie zaprzeczyli, że ekran jest krzywy. Twierdzą, że to jest normalne.
Zdrapka napisał: |
W ogóle juz mnie dziwi że ci telefon sie popsuł mi wszystkie LG, które miałam działają bez zarzutu. |
Twój światopogląd opiera się na spiskowej teorii dziejów. Nic na to nie poradzę.
Jeśli chodzi o niezawodność: mnie bez zarzutu działały tylko 2 z czterech urządzeń LG, które mam (3 telefony i zestaw głośnomówiący w aucie). Mimo tego kupiłem następny telefon LG, więc jak widzisz ja naprawdę lubię tę markę. I chyba okazałem tej firmie dużo zaufania.
Zdrapka napisał: |
A jeśli faktycznie jesteś taki poszkodowany to czemu tego nie zgłosisz gdzieś? Nie rozumiem, trzeba było zadzwonić do LG Electronics Polska Sp. i się poskarżyć, że złych pracowników zatrudniają. |
Czy Ty myślisz, że ten post to jedyne działanie jakie podjąłem? Napisałem w sumie 4 reklamacje. Przecież czytałaś odpowiedź LG. W ostatniej reklamacji powołałem się na Kodeks Etyczny LG i poprosiłem o pomoc Rzecznika Konsumentów. Efekt: przed dwoma dniami otrzymałem maila z informacją, że wymienią mi telefon na nowy. To krok w dobrym kierunku, doceniam to. Ale trudno mówić o całkowitej satysfakcji, gdyż proponowany telefon to... L7. Trudno mi ocenić, czy jego możliwości są porównywalne z Blackiem. Na pewno nie jest tak ładny jak Black. Design jest dla mnie równie ważny jak funkcjonalność.
Oj, zdrapka, coś mi się wydaje że Ty jednak znasz sprawę z innego źródła. Czy na pewno nie jesteś pracownikiem LG? No bo któż nie mając racji tak zażarcie broniłby firmy, zarzucając mi oszustwo? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez awygo dnia Czw 11:05, 31 Maj 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Zdrapka
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:03, 05 Cze 2012 |
|
Gdybym była pracownikiem to bym wogóle sie tu nie odzywała, poza tym miałabym lepsze argumenty, nie sądzisz?
Co prawda nigdy nie musiałam oddawać nic do naprawy, ale kilka razy korzystałam z pomocy LG, nigdy nie było problemów, dlatego jakoś nie moge w to uwierzyć co piszesz. Tyle, ze ja korzystałam z tego głównego LG w Wawie.
Ja w sumie przede wszystkim nie wysłałabym niczego do naprawy, wolałabym pójść sama zanieść rzecz do naprawy, generalnie małe mam zaufanie jak nie moge kogoś zobaczyc na oczy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
serix
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 14:45, 05 Cze 2012 |
|
awygo napisał: |
Na pewno nie jest tak ładny jak Black. Design jest dla mnie równie ważny jak funkcjonalność. |
tak jak i dla mnie wygląd/design stawiam na równi z funkcjonalnością, a akurat design LG podchodzi mi najbardziej i najlepiej wpada w mój gust. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|