Zakupiłam nową kartę SIM z PLEY, starą z PLUSA (ta z którą jest teraz problem) przełożyłam do tel SAGEM MW3020, a nową włożyłam do NOKI 1600. Gdy przełożyłam starą kartę z powrotem do NOKI nie było na niej żadnych numerów kontaktowych ani pieniędzy które były na niej, gdy chce zapisać jakieś numer na karcie pojawia się komunikat PAMIĘĆ KARTY SIM NIEDOSTĘPNA! Dowiedziałam się że w telefonie SAGEM mogły zmienić się ustawienia fabryczne, które spowodowały zniknięcie numerów i środków na karcie. Czy dałoby się to jakoś naprawić gdyż próbowałam znaleźć opcje- USTAWIENIA FABRYCZNE na obu telefonach i nie udało mi się to? Jak to można naprawić?? (informuję iż nie posiadam instrukcji do NOKI 1600 gdyż była zakupiona za granicą w komisie)
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach